Administracja

Moduł Administracja pozwala na wprowadzanie danych ogólnych związanych z organizacją, funkcjonowaniem oraz działaniem Systemu RT dla danej firmy. Umożliwia określenie struktury organizacyjnej firmy, definicję użytkowników i zarządzanie uprawnieniami.

Wszystkie funkcje administracyjne związane z przygotowaniem systemu do pracy oraz jego eksploatacją zostały pogrupowane funkcjonalnie, umożliwiając łatwe zarządzanie Systemem RT.

  1. Firma - jedna lub wiele
      W pierwszej kolejności definiowana jest firma i jej dane (lub wiele firm w przypadku Biura rachunkowego).
  2. Zestawy danych/ lata obrachunkowe
      Dane każdego roku obrachunkowego przechowywane są w tzw. zestawach danych. W ramach firmy definiowany jest zestaw danych, od którego rozpoczyna się przetwarzanie, struktura organizacyjna firmy, wymagania i specyfika planu kont (walutowość, konta ilościowo-wartościowe, itd.), sprzedaży i magazynu ( druga jednostka miary, rezerwacje, dokumenty sprzedaży w walucie obcej i inne), rozrachunków.
  3. Wspomagania: kontrole, blokady
      Kolejną grupę funkcji stanowią funkcje kontroli poprawności danych modułu FK, Rozrachunków, Magazynu a także funkcje blokady edycji dokumentów sprzed określonej daty.
  4. Użytkownicy
      Funkcje do zarządzania użytkownikami umożliwiają zarejestrowanie, modyfikację lub wycofanie użytkownika systemu. Pozwalają na wprowadzenie danych użytkownika, nadanie praw dostępu do danych wybranych firm a w ramach firmy wybranych okresów obrachunkowych; określonych modułów i funkcji w ramach modułu; uprawnień dostępu do wybranych magazynów, dostępu do wydruków zapisanych na dysku i innych. Nadanie uprawnień może być pełne lub częściowe – np. użytkownikowi można nadać prawo do wprowadzania i aktualizacji danych lub tylko ich odczytu ( dane można przeglądać i wykonywać zestawienia ale nie można zmieniać). Dodatkowe ułatwienia pracy każdego operatora można jeszcze określić w funkcji Moje ustawienia dostępnej w każdym module.
  5. Oddziały, stawki VAT, banki, waluty
      W Administracji odbywa się definiowanie licznych słowników i parametrów systemowych (jednostki organizacyjne, banki, stawki VAT, waluty) przydatnych w różnych modułach Systemu RT.
  6. Dokumenty źródłowe
      Funkcje do zarządzania dokumentami mają za zadanie dostosowanie obiegu dokumentów źródłowych do potrzeb organizacyjnych firmy. PI Rol-Tech dostarcza podstawowe rodzaje dokumentów Sprzedaży, Magazynu, Kasy, Rozrachunków, Zamówień i Opakowań. Dostarcza również wzory graficzne tych dokumentów do wydruku graficznego i tekstowego ( np. kwit WZ lub faktura walutowa angielskojęzyczna). Użytkownik dostosowuje powiązania dokumentów oraz wzory graficzne tych dokumentów do swoich potrzeb (np. wstawiając logo firmy do wzoru faktury). Na bazie dostarczonych dokumentów może tworzyć też nowe dokumenty i wzory.
  7. Baza danych
      Dane Systemu RT przechowywane są w bazach FoxPro.
  8. Przykładowe ekrany
      Poniżej przedstawione sa przykładowe ekrany modułu dla zestawu DEMO. Po nasunięciu kursora myszki na miniaturkę obrazka pojawi sie opis co on zawiera. Klknięcie lewym klawiszem myszy spowoduje przejście do przeglądania ekranów w normalnych rozmiarach.

     

     

     

  9. Dokumenty do pobrania w postaci PDF.
      Poniżej znajdują się artykuły dotyczące niniejszego artykułu w postaci plików PDF (obsługiwane przez program Akrobat Reader).
      Pliki te można pobierać (przycisk Pobierz) lub przeglądać (przycisk Przeglądaj).
      1Administracja - ulotka (opis skrócony)PobierzPrzeglądaj
      2Wszystkie dokumenty PDFPobierz 
        W arytkule Wszystkie arktykuły w postaci PDF znajdują wszystkie artykuly (do pobrania lub przeglądania) umieszczone na niniejszej stronie.

Co robimy

Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie i administrowanie małym i średnim przedsiębiorstwem.

Od 28 lat współpracujemy z firmami branży przemysłowej, rolniczej, przetwórstwa rolnego i jednostkami budżetowymi. Użytkownicy naszych produktów cenią ich bogatą funkcjonalność i przyjazną obsługę.


Posiadamy wieloletnie doświadczenie i praktykę w opracowywaniu i wdrażaniu systemów informatycznych.

Dzięki temu programy zyskały wiele specyficznych i nietypowych rozwiązań stosowanych w procesach biznesowych firm o różnym profilu działalności.

Jeśli następuje rozwój przedsiębiorstwa lub zmiany organizacyjne w łatwy sposób można zmieniać obieg dokumentów i przepływ informacji.





Oprogramowanie

Tworzymy oprogramowanie realizujące potrzeby klientów. Możemy je modyfikować według wskazań naszych Użytkowników.

więcej ...


Analiza potrzeb

Analizujemy potrzeby klienta w celu zastosowania optymalnych rozwiązań biorąc po uwagę koszty, czas wdrożenia, posiadany sprzęt, możliwości pozyskania danych itp.

więcej ...


Wdrożenia

Wdrażamy programy począwszy od przejęcia danych z innych systemów aż do momentu, kiedy Użytkownik może samodzielnie pracować w programach

więcej ...


Pomoc

Przez cały czas służymy pomocą w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem programów, komputerów oraz systemów operacyjnych

więcej ...

Niektóre cechy programów