Zaawansowane wyszukiwanie danych - klawisz CTRL i F5

  1. Funkcja Szukaj
      Jest dostępna po wybraniu klawisza Ctrl+F5 (lub za pomocą przycisku Szukaj).
      Wyszukuje pozycje po dowolnym fragmencie poszukiwanej nazwy, który nie musi być początkiem nazwy.
      Wyszukuje pozycje w oparciu o wartości przechowywane w różnych kolumnach. Np. wyszukanie kontrahentów po fragmencie adresu.

  2. Wyszukanie kontrahenta po fragmencie adresu
      Naciskamy klawisze CTRL i F5.
    1. Pojawi się okno Szukanie kontrahentów
    2. Wprowadzamy fragment adresu
      W celu przeszukania listy naciskamy klawisze ALT i S (lub klikamy na przycisku Szukaj).

  3. W oknie Szukanie kontrahentów wyświetli się lista kontrahentów spełniających zadany warunek
      Kursorem można przejść do właściwej pozycji.
      Naciśnięcie klawisza Home ( lub ALT i D albo klik na przycisku Skocz do) umożliwi skok do wyszukanej pozycji w oknie Kontrahenci

  4. W oknie Kontrahenci kursor ustawił się na wyszukanej pozycji
      Klawiszem Alt i A (lub klawiszem ESC czy klikając na Anuluj) zamykamy okno szukania.

  5. Wprowadzenie wyszukanej pozycji do pola edytowanego dokumentu
      Naciśnięcie klawiszy CTRL i END ( lub przycisk Wprowadź) przenosi kontrahenta do pola Kontrahent w oknie Dopisanie dowodu.

  6. Funkcja Szukaj w Dzienniku dowodów finansowych
  7. Funkcja Szukaj w Kartotekach rozrachunkowych modułu Rozrachunki

Co robimy

Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie i administrowanie małym i średnim przedsiębiorstwem.

Od 28 lat współpracujemy z firmami branży przemysłowej, rolniczej, przetwórstwa rolnego i jednostkami budżetowymi. Użytkownicy naszych produktów cenią ich bogatą funkcjonalność i przyjazną obsługę.


Posiadamy wieloletnie doświadczenie i praktykę w opracowywaniu i wdrażaniu systemów informatycznych.

Dzięki temu programy zyskały wiele specyficznych i nietypowych rozwiązań stosowanych w procesach biznesowych firm o różnym profilu działalności.

Jeśli następuje rozwój przedsiębiorstwa lub zmiany organizacyjne w łatwy sposób można zmieniać obieg dokumentów i przepływ informacji.





Oprogramowanie

Tworzymy oprogramowanie realizujące potrzeby klientów. Możemy je modyfikować według wskazań naszych Użytkowników.

więcej ...


Analiza potrzeb

Analizujemy potrzeby klienta w celu zastosowania optymalnych rozwiązań biorąc po uwagę koszty, czas wdrożenia, posiadany sprzęt, możliwości pozyskania danych itp.

więcej ...


Wdrożenia

Wdrażamy programy począwszy od przejęcia danych z innych systemów aż do momentu, kiedy Użytkownik może samodzielnie pracować w programach

więcej ...


Pomoc

Przez cały czas służymy pomocą w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem programów, komputerów oraz systemów operacyjnych

więcej ...

Niektóre cechy programów