PI ROL-TECH - pomoc
Użytkownicy moga kontaktować się z nami nawet po godzinach pracy. Usługa jest bezpłatna. Nie wymaga wykupienia abonamentu na pomoc techniczną czy abonamentu na aktualizację oprogramowania
- Bezpłatnie można zawsze:
- Skontaktować się z nami i zadać pytanie na temat oprogramowania: jak wykonać jakąś funkcję, co można zrobić w programie, jakie są możliwości zastosowania programu do rozwiązania określonego programu itp.
- Przesłać dane do PI Rol-Tech jeżeli istnieje podejrzenie, że dane są niepoprawne. Wówczas sprawdzimy to i podpowiemy sposób w jaki można to poprawić.
- Oczywiście poprawiamy błędy w programach i poprawiamy niezgodności w danych jeśli były skutkiem tych błędów.
- Płatne są rzeczywiście wykonane usługi uzgodnione z kontrahentem.
- Sposób kontaktu
Każdy sposób jest dobry, ale najczęściej jest to:
- Telefon - dysponujemy numerami stacjonarnymi i komórkowymi.
- E-Mail - poczta elektroniczna.
- Osobiście - zapraszamy do nas lub możemy Państwa odwiedzić.
- Zazwyczaj kontakt oznacza pytanie, problem lub potrzebę potwierdzenia sposobu działania programu. Dlatego oczekują Państwo na szybką reakcję. Większość problemów można rozwiązać zdalnie, czasem konieczna jest wizyta u Państwa. Staramy się reagować szybko dlatego opracowaliśmy na własny użytek kilka sposobów komunikacji z naszymi kontrahentami, które bardzo ułatwiają rozwiązywanie problemów.
- Nasze możliwości pomocy
- Telefon - za pomocą rozmów telefonicznych można rozwiązać naprawdę wiele problemów. Często wykonujemy te same czynności (równolegle) na swoich komputerach i prowadzimy Użytkowników "za rękę". Czasami to nie wystarcza i trzeba zaglądnąć do danych. O tym jest w następujących punktach.
- Strona www - oprócz funkcji informacyjnej umożliwia pobieranie programów.
- Praca poprzez Zdalny pulpit - Jeżeli firma dysponuje serwerem Windows, to może nam zezwolić na dostęp w trybie terminalowym. Wówczas logujemy sie i pracujemy tak jakbyśmy byli u Państwa w firmie. Zmniejsza to koszty i czas reakcji.
- Wykonywanie kopii danych i ich przesłanie do PI Rol-Tech
- E-Mail - Programy mają wbudowane funkcje wykonywania i odtwarzania kopii danych. W celu ułatwienia wysyłania kopii można uruchomić funkcję wywołującą program pocztowy, która wstawi plik kopii jako załącznik. Wystarczy wstawić komentarz i wysłać.
- Na serwer FTP - Zasada działania jest analogiczna jak w punkcie poprzednim. Różnica polega na tym, że dane nie są wysyłane za pomocą poczty elektronicznej lecz przesyłane na serwer FTP. Umiemy to odebrać i odesłać w ten sam sposób. Omija się w ten sposób konfigurację programu pocztowego. Jest to istotne przy używaniu poczty poprzez stronę informatyczną - nie ma wówczas programu pocztowego. Trzeba w takim przypadku samemu wstawić załącznik do e-maila.
Co robimy
Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie i administrowanie małym i średnim przedsiębiorstwem.
Od 28 lat współpracujemy z firmami branży przemysłowej, rolniczej, przetwórstwa rolnego i jednostkami budżetowymi. Użytkownicy naszych produktów cenią ich bogatą funkcjonalność i przyjazną obsługę.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i praktykę w opracowywaniu i wdrażaniu systemów informatycznych.
Dzięki temu programy zyskały wiele specyficznych i nietypowych rozwiązań stosowanych w procesach biznesowych firm o różnym profilu działalności.
Jeśli następuje rozwój przedsiębiorstwa lub zmiany organizacyjne w łatwy sposób można zmieniać obieg dokumentów i przepływ informacji.
Ważne dla Użytkowników:
- Stosujemy proste i funkcjonalne rozwiązania.
- Kładziemy nacisk na dużą samodzielność Użytkownika (np. nowa stawka VAT).
- Praca na sprzęcie średniej klasy, bez dodatkowych motorów bazy, licencji.
- Stosunkowo niskie nakłady na zakup i wdrożenie.
- Tania eksploatacja i aktualizacja.
- Szybka i sprawna pomoc techniczna (telefon,internet).
- Brak obowiązku wykupu abonamentu na aktualizacje programów.
Oprogramowanie
Tworzymy oprogramowanie realizujące potrzeby klientów.
Możemy je modyfikować według wskazań naszych Użytkowników.
więcej ...
Analiza potrzeb
Analizujemy potrzeby klienta w celu zastosowania optymalnych rozwiązań biorąc po uwagę koszty, czas wdrożenia, posiadany sprzęt, możliwości pozyskania danych itp.
więcej ...
Wdrożenia
Wdrażamy programy począwszy od przejęcia danych z innych systemów aż do momentu, kiedy Użytkownik może samodzielnie pracować w programach
więcej ...
>
Pomoc
Przez cały czas służymy pomocą w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem programów, komputerów oraz systemów operacyjnych
więcej ...