Zasady współpracy z Klientami
Zasadą działania PI Rol-Tech jest świadczenie usług rozwiązujących problemy Użytkownika. Staramy się nie być jedynie dostawcą sprzętu, sprzedawać i instalować oprogramowanie, ale analizujemy problemy zgłaszane przez Klientów i proponujemy sposoby ich rozwiązania W ramach współpracy obecnym i przyszłym Klientom proponujemy: bezpłatne prezentacje, zakup licencji na oprogramowanie, wdrożenia, opiekę posprzedażną, dzierżawę oprogramowania, tworzenie indywidualnych rozwiązań programistycznych na zlecenie Klienta.
- Instalacje, doradztwo i wdrożenia
PI "ROL-TECH" oferuje kompleksowe usługi informatyczne począwszy od rozpoznania potrzeb Klienta aż do chwili kiedy Użytkownik będzie mógł samodzielnie pracować z programami. Aby osiągnąć ten cel organizujemy cały proces od podstaw.
- Analiza przedwdrożeniowa
Analizujemy potrzeby odnośnie systemu informatycznego Przedsiębiorstwa tak aby zapewnić właściwy przepływ informacji i ich wykorzystanie w działalności Firmy. Podstawowymi kryteriami w tym zakresie są: szybkość dostępu do żądanych danych, czytelność i zrozumiały sposób przedstawienia informacji dla Użytkownika, wysokość kosztów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych. Przedstawiamy Użytkownikowi wstępny plan i kosztorys prac, które należy wykonać. Jeśli pojawia się potrzeba wykonania specyficznych funkcji na życzenie Użytkownika określamy czas i koszty wykonania prac. Doradztwo w ramach analizy przedwdrożeniowej. Ponieważ zazwyczaj zetknęliśmy się już z większością problemów występujących w przedsiębiorstwach możemy zaproponować zmiany w strukturze organizacyjnej, zakresu kompetencji poszczególnych osób i obiegu dokumentów tak aby można było w sposób optymalny wykorzystać zarówno posiadany sprzęt, oprogramowanie i możliwości pracowników.
- Określamy harmonogram wdrożenia i ewentualnych prac przystosowujących oprogramowanie do specyficznych potrzeb Użytkownika.
Po jego uzgodnieniu rozpoczynamy wdrożenie. Jeżeli zachodzi taka potrzeba dokonujemy przejęcia danych z innych systemów informatycznych (z baz danych lub wydruku tekstowego, Excela) i przystosowujemy je do pracy w naszych programach. Dlatego też wdrożenie może się rozpocząć w dowolnym dniu okresu obrachunkowego, a nie tylko począwszy od bilansu otwarcia. W czasie wdrożenia przez cały czas sprawujemy opiekę i przekazujemy wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego wykorzystania programów. Przez cały czas szkolenia jak i po jego zakończeniu jesteśmy do dyspozycji Użytkownika. Udostępniamy bezpłatny, stały kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi pracownikami.
- Szkolenie przeprowadzamy na życzenie Klienta
W małej firmie wystarczy jeden dzień. W większej przeprowadzamy dwa. Pierwsze 1- 2 dni przy uruchomieniu Systemu. Drugie po paru tygodniach dla rozliczenia miesiąca, ewentualnych korekt. Wdrożenie uznajemy za zakończone zazwyczaj wtedy, gdy Użytkownicy potrafią sami pracować w Systemie i obsłużyć w całości od początku do końca jeden podstawowy okres - zwykle jest to jeden miesiąc obrachunkowy. Jeżeli istnieją takie potrzeby prowadzimy szkolenia w dalszym ciągu. W okresie sześciu miesięcy od daty zakupu Systemu Użytkownicy otrzymują bezpłatnie najnowsze wersje zakupionego oprogramowania. Po zakończeniu wdrożenia Użytkownik może w każdej chwili skontaktować się z nami i skorzystać z naszej pomocy.
- Sprzedaż oprogramowania
Sprzedaż standardowego oprogramowania prowadzimy według ustalonego cennika. Zasady licencjonowania opisane są w punkcie Licencje. Każdy może otrzymać wersję DEMO, aby mógł wypróbować program.
- Gwarancja
Na zakupione oprogramowanie naszego autorstwa udzielamy gwarancji na okres 1 roku. Użytkownik ma prawo do uzyskiwania bezpłatnych (w cenie nośnika i ewentualnej wysyłki) uaktualnień programu w okresie sześciu miesięcy od daty zakupu programu lub jego nowej wersji.
- Aktualizacja oprogramowania
Średni koszt upgrade każdego modułu wynosi od 20 do 30% jego ceny. W przypadku zmian w przepisach prawnych PI Rol-Tech stara się wprowadzić aktualizacje przed terminem, od którego obowiązują. Modyfikacje i nowe funkcje w oprogramowaniu. Przy wykonaniu specyficznych funkcji na życzenie Użytkownika wycena jest uzgadniana z Użytkownikiem. Użytkownik ponosi pełną odpłatność za wprowadzone zmiany, jeśli są one pracochłonne i wprowadzane w krótkim czasie (i prawdopodobnie nikt więcej nie będzie ich wykorzystywał). Jeżeli zmian można dokonać w ramach rozwoju systemów w najbliższej nowej wersji (okres od 3 do 5 miesięcy) i będą one przydatne innym Użytkownikom - wtedy odpłatność równa się cenie aktualizacji (upgrade) do nowej wersji.
- Odpłatność za nowe funkcje
Czasami konieczne jest wykonanie zmian w programach, które zwiększają jego funkcjonalność. Postępujemy wówczas następująco:
- Jeżeli Użytkownik zażyczy sobie zmian w programach i muszą one być wykonane (na jego życzenie) to pokrywa pełne koszty ich wykonania.
- Funkcje, które mogą być wykorzystywane przez innych, a nie muszą być realizowane natychmiast, wpisujemy w nasz plan pracy. Uznajemy, że rozwija to oprogramowanie i wtedy dołączamy tę funkcję do nowej wersji. Wówczas odpłatność jest zawarta w cenie nowej wersji. Zazwyczaj taka wersja zawiera wiele udoskonaleń w porównaniu z poprzednimi i koszt jest relatywnie mały w porównaniu z "zamówieniem sobie" jej natychmiastowego wykonania.
- Niektóre rzeczy wykonujemy w ramach zakupu oprogramowania. Tak jest np. w przypadku importu i dekretacji wyciągów bankowych. Jeżeli nie ma w programie obsługi formatu wyciągu, który jest używany przez wasz bank. Prosimy wówczas o udostępnienie 2-3 wyciągów w postaci elektronicznej (pliki) i zobowiązujemy się do wykonania funkcji obsługującej ten format. Podobnie rzecz ma się przy eksporcie przelewów w Płacach.
- Nadzór eksploatacyjny
Naszym Użytkownikom nie narzucamy żadnych umów o nadzór eksploatacyjny. Użytkownik ma prawo do bezpłatnych konsultacji w sprawach związanych z korzystaniem z programów PI "ROL-TECH". Skontaktować się można listownie, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Jeżeli problem pojawił się w wyniku nieprawidłowego przetwarzania systemu przez Użytkownika i konieczna jest poprawa danych usługa ta jest wyceniana indywidualnie. Jeśli usługa serwisowa może być wykonana w ciągu paru godzin lub Użytkownik dostarcza dane Internetem, na nośniku czy przywozi komputer praca noże być wykonana w siedzibie PI Rol-Tech. Jeżeli Użytkownik wyraża zainteresowanie innymi sposobami współpracy (stały nadzór nad siecią komputerową, wdrożenie usług internetowych, integracja systemów, itp.), wówczas podpisujemy umowę szczegółową, określającą warunki tej współpracy. O ile jest to możliwe odpowiadamy również na pytania z zakresu szeroko pojętej informatyki i jej zastosowań (sieci komputerowe, internet, drukarki itp.).
- Serwis zdalny przez terminal
Jeśli Klient udostępnia nam zdalny dostęp do danych przez terminal wówczas sprawnie, po godzinach pracy można aktualizować oprogramowanie, sprawować nadzór nad pracą Systemu.
- Poufność danych
Jeśli Firma udostępnia dane PI Rol-Tech w celach serwisowych po wykonaniu prac dane są kasowane. Traktujemy je jako ściśle poufne i nie udostępniamy na zewnątrz.
- Prezentacja
Jeśli istnieje potrzeba szczegółowego omówienia oferowanych rozwiązań i przedyskutowania ich pod kątem potrzeb firmy zapraszamy na bezpłatne prezentacje. Możemy przeprowadzić je również w Państwa siedzibie.
- Godziny urzędowania
W siedzibie firmy jesteśmy dostępni w godzinach urzędowania od 8.00 do 15.00. W innych godzinach można się z nami kontaktować za pomocą telefonów komórkowych.
Co robimy
Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie i administrowanie małym i średnim przedsiębiorstwem.
Od 28 lat współpracujemy z firmami branży przemysłowej, rolniczej, przetwórstwa rolnego i jednostkami budżetowymi. Użytkownicy naszych produktów cenią ich bogatą funkcjonalność i przyjazną obsługę.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i praktykę w opracowywaniu i wdrażaniu systemów informatycznych.
Dzięki temu programy zyskały wiele specyficznych i nietypowych rozwiązań stosowanych w procesach biznesowych firm o różnym profilu działalności.
Jeśli następuje rozwój przedsiębiorstwa lub zmiany organizacyjne w łatwy sposób można zmieniać obieg dokumentów i przepływ informacji.
Ważne dla Użytkowników:
- Stosujemy proste i funkcjonalne rozwiązania.
- Kładziemy nacisk na dużą samodzielność Użytkownika (np. nowa stawka VAT).
- Praca na sprzęcie średniej klasy, bez dodatkowych motorów bazy, licencji.
- Stosunkowo niskie nakłady na zakup i wdrożenie.
- Tania eksploatacja i aktualizacja.
- Szybka i sprawna pomoc techniczna (telefon,internet).
- Brak obowiązku wykupu abonamentu na aktualizacje programów.
Oprogramowanie
Tworzymy oprogramowanie realizujące potrzeby klientów.
Możemy je modyfikować według wskazań naszych Użytkowników.
więcej ...
Analiza potrzeb
Analizujemy potrzeby klienta w celu zastosowania optymalnych rozwiązań biorąc po uwagę koszty, czas wdrożenia, posiadany sprzęt, możliwości pozyskania danych itp.
więcej ...
Wdrożenia
Wdrażamy programy począwszy od przejęcia danych z innych systemów aż do momentu, kiedy Użytkownik może samodzielnie pracować w programach
więcej ...
>
Pomoc
Przez cały czas służymy pomocą w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem programów, komputerów oraz systemów operacyjnych
więcej ...